Mijn Communities
Help
marielle kelder10
CONTRIBUTOR ***

Visma compatibel maken voor werken met andere cloud applicaties, m.n. Sharepoint Online

door marielle kelder10
Status: Afgewezen

Wij lopen tegen het probleem aan dat het onmogelijk is om vanuit Visma HR, bestanden naar Sharepoint Online te downloaden; of andersom vanuit Sharepoint Online naar Visma te uploaden.

Via technische support én consultancy zijn hier vragen over gesteld. Antwoord is dat hier geen mogelijkheden voor zijn vandaar dit ontwikkelverzoek.
Nu moeten we dus alle bestanden vanuit Visma via een omweg eerst in een lokale map opslaan en dan weer naar Sharepoint online brengen.

We begrijpen niet dat een bedrijf dat uitpakt met cloudsoftware niet geschikt is om te werken in de cloud.
 Vanuit jullie website: "Dat is ook waar Visma voor staat: onze klanten helpen om maximaal te presteren. Daarom zetten we ons elke dag in om mensen te voorzien van innovatieve technologie die hen helpt slimmer te werken en de concurrentie voor te blijven. Maximaal presteren met Visma-cloudsoftware!"
 Realiteit: Het werkt niet simpel, snel en gebruiksvriendelijk maar levert veel extra handelingen op, is foutgevoelig en frustrerend

Graag horen we of dit wijzigingsverzoek op de product ontwikkel lijst komt te staan en zo ja wanneer wij een werkende oplossing kunnen verwachten. Ook gaan we graag in gesprek hoe die oplossing er dan komt uit te zien:
-via drag en drop bestanden (ook uit e-mails) slepen naar visma / van visma naar Sharepoint online
-koppelen met sharepoint ipv een netwerkmap

Het zou fijn zijn als wij als klant mee mogen denken in hoe Visma toekomstbestendig kan bijdragen aan snel en simpel werken.

Zie eerdere ook case 01110420 hierover

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk
 
Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Beste Rene,

Is er een reden dat er alleen gezegd wordt realisatie onwaarschijnlijk.

Jullie vragen ons om mee te denken, suggesties te geven enz. .

Prima want op deze manier wordt het product beter.

Maar op het moment dat iets niet gerealiseerd kan worden of niet op korte termijn dan zou een uitleg ook zeer prettig zijn. Is er een reden waarom dit niet gedaan wordt.

 

 

door Rene van Jole

Hoi Wil,

 

Terechte input wellicht dat ik voor deze fase al een verder zou kunnen toelichten. Op dit moment ben ik samen met een aantal collega's de wensen aan het doornemen om oa te bepalen hoe zien we dit irm het werk wat er nog voor ons ligt en of dit dan zou kunnen passen in onze Roadmap. Mijn intentie is om als wij verwachten dat we de komende 2-3 jaar niet aan een wens kunnen gaan werken met de kennis van vandaag dat ik dan helaas de wens ga afwijzen, jullie weten dan wat de verwachting is van de wens dat we dit niet kunnen gaan oppakken. 

 

Op dit moment is de wens nog niet afgewezen omdat ik de impact nog met development wil doornemen. Als bepaalde wesen kleine aanpassingen zijn dan wil ik die zoveel mogelijk inplannen. Vandaar nu de status Realisatie onwaarschijnlijk omdat vanuit de eerste analyse we de indruk hebben dat we hier de komende jaren niet aan toe gaan komen. 

 

Als we niet een slimme oplossing vanuit development hebben met de kennis van vandaag zal ik daarom de wens met toelichting hoogstwaarschijnlijk binnenkort gaan afwijzen. 

 

Bedankt voor je input zeer waardevol. 

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Rene,

Dat is een duidelijke uitleg en nuttig voor de gebruikers als ik zo vrij mag zijn.

We weten waar we aan toe zijn en wat de mogelijkheden zijn.

 

De reactie komt ook omdat ik vandaag ongeveer 36 mails kreeg met de opmerking in onderzoek. 

En dan vraag ik me af hoelang duurt een onderzoek.

Dit omdat we als we een case plaatsen en die naar ontwikkeling gaat er bijna nooit meer een reactie op krijgen. Lijkt me dat we dit hier moeten vermijden.

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit request staat meer dan een half jaar open en heeft geen verdere stemmen of kudo's ontvangen.

We gaan daarmee dit request niet op de backlog opnemen