Mijn Communities
Help
Mireille Werring
CHAMPION ***

Waarschuwing bij per abuis starten workflow voor een hele afdeling onduidelijk

door Mireille Werring
Status: Gerealiseerd
Er wordt een mutatie gedaan voor de gehele afdeling. Men is zich (ondank de waarschuwing) niet bewust dat de mutaties gelden voor alle medewerkers binnen die gekozen afdeling
Ik doe: van afdeling te wisselen, wordt er geen medewerker geselecteerd en wordt de workflow gestart voor alle medewerkers die op die afdeling staan.
Ik zie: ondanks de waarschuwing wordt er toch op "workflow starten" geklikt.
Ik verwacht: een grotere duidelijkere waarschuwing voor de gebruiker bij het starten van een workflow voor een hele afdeling.
8 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

We willen verdere verbeteringen aanbrengen in de Workflow functionaliteiten en stabiliteit

Dit onderwerp is een van de stategische onderwerpen op de Roadmap en zal tzt worden ingepland om gerealiseerd te gaan worden 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hallo Mireille,

 

Dank voor je input! Het verzoek is heel duidelijk, maar toch nog een aanvullende vraag.

Op het moment is de melding die getoond wordt een pop up, die weggeklikt moet worden voordat je door kunt gaan.

We kunnen een melding in het scherm zelf maken die bijvoorbeeld rood en/of dikgedrukt is, maar die hoef je dan niet weg te klikken. Denk je dat dit inderdaad duidelijker is? Zelfs als je die melding alleen ziet en niet weg hoeft te klikken? Of had je wellicht andere ideëen hoe dit beter kan?

 

Mireille Werring
CHAMPION ***
door Mireille Werring

@Marinka Eweg De melding (pop up) mag wat mij betreft groter in het scherm naar voren komen. Als de tekst rood gemaakt kan worden "alle medewerkers op de afdeling" zou het duidelijker moeten zijn voor de gebruiker.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Mireille Werring dank voor je heldere aanvulling! 

door Rene van Jole

Dit is op de backlog geregistreerd onder request nummer 4694

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd