Mijn Communities
Help
Simone Roskam
CHAMPION ***

Wensen t.a.v. registratie kostendragers

door Simone Roskam
Status: Realisatie waarschijnlijk

Kostendragers worden in het onderwijs gebruikt om bijvoorbeeld de loonkosten inzichtelijk te maken van een bepaalde subsidie. Subsidies zijn echter tijdelijk. 

 

Op dit moment is het niet mogelijk om een einddatum mee te geven aan een kostendrager. Dit is wel wenselijk.

 

Daarnaast kan ik op dit moment wel een kostendrager aan- uitzetten. Op het moment dat ik de kostendrager uitzet is het echter in de klantomgeving niet meer zichtbaar dat hier in een eerdere periode loonkosten op zijn geboekt. Dit is natuurlijk wel wenselijk 😉

 

 

 

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

Bovenstaande wens is een voorbeeld. Dit speelt namelijk bij alle AK-keuzelijsten. Ik heb nu een ander voorbeeld. Ik heb een kostenplaats die per 01-08-2023 van naam wijzigt. Indien ik de naam aanpas van de kostenplaats worden ook alle registraties met t.w.k. aangepast naar deze nieuwe naam. Dit is niet wenselijk!!

door Rene van Jole

Dank je voor je input Simone

Het klopt dat de keuzelijsten niet datum gestuurd zijn, en daarmee altijd de actuele waarde laten zien

Het aanpassen en datum gestuurd maken van de keuzelijsten is heel veel werk en hiervoor moet conceptueel veel veranderd worden in het systeem

 

Dit hebben we wel al ergens op de backlog staan maar ivm ander grote aanpassingen waar we en mee bezig zijn ( Onboarding, Verlof etc .. ) en met Autorisatie en AK functionaliteit die we willen gaan verbeteren verwacht ik dat we voorlopig niet aan dit verzoek kunnen gaan werken 

 

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

@Rene van Jole Bedankt voor je reactie. Ik heb hem voor het aankomende PL-overleg op de agenda gezet. Ik zou hier graag nog even over doorpraten.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5316 ( analyse )  Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ