Mijn Communities
Help
Mireille Werring
CHAMPION ***

Wijzigen van afdeling waarvoor je geen manager van bent

door Mireille Werring
Status: Bestaat al

Wij hebben medewerkers die op een huidige afdeling zitten maar overgaan naar een andere afdeling.

De huidige leidinggevende van de huidige afdeling ziet alleen deze medewerker.

De huidige leidinggevende wil de medewerker overplaatsen naar een andere afdeling waar hij/zij geen manager van is. 

 

9 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

Hi @Mireille Werring ,

 

Dit is al mogelijk. Ik heb je een mail gestuurd met aanvullende informatie!

 

Marinka

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al
 
Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***
door Thommy Spoelstra - Confina

@marinkaeweg of @Rene van Jole Zouden jullie deze informatie ook in dit topic willen delen? Ik kom namelijk op dit idee  terecht omdat ik naar deze informatie opzoek ben, en waarschijnlijk geldt dat ook voor andere mensen. Alvast bedankt!

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Thommy Spoelstra - Confina 

 

Dank voor je reactie!

Ik heb er een artikel van gemaakt op de community.

 

Marinka

Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***
door Thommy Spoelstra - Confina

Bedankt voor de snelle reactie en de informatie @marinkaeweg! Inmiddels was ik door support ook op deze autorisatie gewezen en het werkt inderdaad! Ik heb overigens wel de DAA gebruikt en geen functiegroep.

Clementdh
CONTRIBUTOR *
door Clementdh

Werkt dit hetzelfde om alleen de afdeling te wijzigen? Wij hebben een actie wijziging OE, maar echter kan de manager op dit moment alleen zijn huidige OE selecteren en niet de nieuwe.

Oude manager start actie en geeft nieuwe OE door
Nieuwe manager krijgt de goedkeuring.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Clementdh het is juist mogelijk om een andere afdeling te kunnen kiezen. Hiervoor is wel aanvullende autorisatie nodig. 

Hoe dit werkt kun je verder lezen in het artikel wat hiervoor is genoemd!

Clementdh
CONTRIBUTOR *
door Clementdh

@Marinka Eweg Dank voor je reactie. Het was inmiddels gelukt via applicatiebeheer -> autorisatie -> DAA en daar een rood kruisje te zetten bij Employee Position Change Department onder DAA-functies in Contract.

We hadden het probleem bij een OE wijziging dat de huidige manager alleen zijn/haar OE kon selecteren bij nieuwe afdeling, maar het is inmiddels opgelost.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Clementdh fijn dat het is gelukt!