Mijn Communities
Help
Nico vander Bent
CHAMPION ***

salariscomponent en contract

door Nico vander Bent
Status: In onderzoek

5 Opmerkingen
Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

Ik loop tegen het volgende probleem aan:

als ik een medewerker een nieuw contract geef ( het oude wordt afgesloten) dan worden de vaste salariscomponenten niet automatisch meegenomen, maar blijven ''hangen'' aan het oude contract. Mijn voorstel is om deze salariscomponenten niet te koppelen aan het contract.

Monique van Berkel
CHAMPION ***
door Monique van Berkel

Of de mogelijkheid krijgen om de vaste componenten mee te nemen naar het nieuwe contract.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

msikma
CONTRIBUTOR **
door msikma

Het zou fijn zijn als dit idee gerealiseerd kan worden. In het onderwijs komt het regelmatig voor dat er contracten van één dag worden aangemaakt voor bijvoorbeeld een vervanging. Nu moet er altijd handmatig gecontroleerd worden of er nog vaste salariscomponenten meegenomen moeten worden op het vervangingscontract. Dit is erg tijdrovend. Vooral omdat vanuit de mutatie voor een nieuw contract niet te zien is wat de vaste salariscomponenten van het oude contract zijn.

door Rene van Jole

We gaan dit bekijken en nagaan of we een verbetering hiervoor kunnen vinden. Niet iedereen ( alle branches ) willen altijd alle vast componenten mee copieeren. Wat wellicht wel te realiseren is dat je een alles of niets aanbied dus of altijd copieeren of niet ? Zou dat voldoende zijn anders moeten we een configuratie scherm gaan maken waarbij je per case / situatie moet kunnen aangeven wat je wil dat is dan veel werk en opnieuw een configuratie scherm waar we er al veel van hebben en wat ook niet door iedereen gewaardeerd wordt