Mijn Communities
Help
Petra Kranenburg
CHAMPION ***

taken manager uit dienst naar nieuwe manager

door Petra Kranenburg
Status: Bestaat al

@Kmortel Als een manager uit dienst is blijven de taken die nog niet zijn behandeld, open staan. Wij hebben in de test gekeken of deze taken over gaan als er een nieuwe manager op deze afdeling wordt gezet, maar dit is niet het geval.

 

Het zou fijn als deze taken automatisch overgaan naar de nieuw ingevoerde manager. Nu moeten deze taken handmatig overgezet worden. Vergeet je dit dan gebeurd er niets met deze taken.

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @Petra Kranenburg ,

 

Zou je de details van deze testen kunnen doorsturen naar mij (Marinka.Eweg@visma.com)?

Dit zou namelijk wel moeten werken zoals je verwacht:

Als een manager op een afdeling wordt gewijzigd naar een andere gebruiker, zouden de openstaande taken voor die afdeling direct op de takenlijst van de nieuwe gebruiker moeten staan.

Ik heb het getest in een testomgeving en daar werkt het wel oke, dus ik ben benieuwd naar de details!

Alvast bedankt!

 

Marinka

Petra Kranenburg
CHAMPION ***
door Petra Kranenburg

@Marinka Eweg Hallo Marinka, wij hadden dit in onze testomgeving getest, hier bleven de taken bij de oude manager.

 

Nu heb ik het in onze life omgeving gedaan en nu gaan inderdaad de taken over. Het gaat dus goed als je aansluitend een nieuwe manager hebt, maar mogelijk niet als er tijdelijk geen manager is. Wij zullen met de consultant gaan kijken wat hier mogelijk dan niet goed gaat. Of heb jij een idee wat hier dan niet goed kan gaan.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Petra Kranenburg

Fijn dat het wel goed ging in de live omgeving.

Dit zou altijd moeten werken, tenzij een taak al is geopend door de vorige manager en niet goed afgesloten.

Bijvoorbeeld: als je een taak opent en klikt op Later doen, dan gaat deze netjes terug op de takenlijst. Verandert dan de manager, dan wordt de taak ook op de lijst van de nieuwe manager gezet.

Maar als je een taak opent en via bijvoorbeeld het Huisje weer naar een ander menu gaat, dan blijft de taak bij jou open staan. Als dan de manager wijzigt, blijft de taak bij de oude manager staan.

 

Marinka

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Zie bovenstaande communicatie