Mijn Communities
Help
Nico vander Bent
CHAMPION ***

webinar nieuwe release update 22 juli 2024

door Nico vander Bent
Status: Afgewezen

Goedemorgen,

In het onderwijs is het gebruikelijk dat er een ''verplichte'' zomersluiting is. alhoewel ik begrijp dat het lastig inplannen is, valt genoemde datum midden in de vakantie. Wellicht dat hier in de toekomst rekening mee gehouden kan worden. Ik schrijf me wel in om in ieder geval de mogelijkheid te hebben om e.e.a. na te kijken. Je mist dan wel de mogelijkheid om nog aanvullende vragen te stellen.

1 Opmerking
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Goedemiddag, 

 

Dit is niet echt een vraag voor het idee portaal omdat het idee portaal gaat om product verbeteringen maar ik zal de vraag die ook gesteld is in het Payroll community uiteraard beantwoorden : 

 

Wij releasen de HRM release per kwartaal aan het begin van de kwartaal maand om met name de Payroll productie niet in de weg te zitten. 

 

Bij het organiseren van de release update zijn onze consultants afhankelijk van de beschikbaarheid van de nieuwe releases. Het is essentieel voor hen om de nieuwste versie tot hun beschikking te hebben, zodat ze hun omgevingen overeenkomstig kunnen inrichten en de nieuwste functionaliteiten kunnen tonen.

 

We mikken erop om elke drie maanden een nieuwe versie uit te rollen. Dit jaar komt de uitrol net uit na de start van de zomervakantie.

 

Het webinar wordt opgenomen en deelbaar gemaakt via de Community. Mocht je vragen hebben, voel je vrij deze schriftelijk in te dienen, net zoals tijdens het webinar. We zullen dan zo spoedig mogelijk schriftelijk reageren, verder kun je altijd contact op nemen met de Service Desk als eea niet duidelijk is nav de opnames, uitleg en Release notes