Mijn Communities
Help
Jantine97
CONTRIBUTOR ***

Jaarstaat uitbreiden met Afdeling en functie

door Jantine97 (Bijgewerkt ‎20-10-2022 18:29 door Nick Terhorst VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Graag zou ik zien dat de jaarstaat uitgebreid wordt met de afdeling en functie van de medewerkers. Dit voorkomt een hoop extra werk, omdat ik nu handmatig (met vertikaal zoeken) deze gegevens vanuit een andere rapportage moet toevoegen.

In de oude Visma (Client) omgeving was dit standaard en het verbaasde mij dan ook dat het in de Payroll omgeving niet meer aanwezig was.

9 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Patricia 1
CONTRIBUTOR *
door Patricia 1

Sta hier volledig achter, en zal echt veel extra werk schelen.

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije
top, zou het geheel wel completeren en upgraden
Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

Koppeling tussen HRM en Payroll is zeer wenselijk, zodat je info kunt samenvoegen / combineren.

Patricia van Leeuwen
CONTRIBUTOR **
door Patricia van Leeuwen

Bij ons ook zeer wenselijk 

door Rene van Jole

Een koppeling met HRM data en Payroll data gaat ondersteund worden in de nieuwe reporting tool HRM analytics. Helaas lopen we voor de verdere uitrol en implementatie ook van zelf rapportages maken veel vertraging op met deze module vandaar dat deze nog niet breed is vrijgegeven. 

 

Op termijn kun je zelf rapportages en dashboards maken met HRM en Payroll data en zullen we ook de huidige rapportages hierin gaan faciliteren

 

Wat wordt bedoeld met uitbreiden met afdeling en functie als filter of als extra data ? 

We zullen in het huidige rapport geen uitbreiding verder gaan doen 

 

Een planning voor vrijgave van HRM analytics hebben we nog niet 

Jantine97
CONTRIBUTOR ***
door Jantine97

@Rene van Jole: het gaat om uitbreiding van data, dus het daadwerkelijk tonen van de afdeling en functie van een medewerker in de jaarstaat.

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije
Is inderdaad geweldig aanvulling kan dan ook meteen het contract nummer erbij nu zit dat alleen maar in de dump uitvraag
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit idee is  op de backlog opgenomen onder nummer 5237