Mijn Communities
Help
Sumeyye
CONTRIBUTOR **

Kostenplaatsen beschikbaar maken in Payrollrapportages

door Sumeyye
Status: In onderzoek

Goedemorgen,

Wij willen graag rapportages maken waarin looncomponenten gekoppeld zijn aan kostenplaatsen.

Momenteel is deze optie alleen beschikbaar voor de rapportage 'Loonkosten per dimensie'.

Wij hebben geprobeerd om deze rapportage te kopiëren en zelf looncomponenten te koppelen, helaas lukt dit niet en krijgen wij geen data. Ook lukt dit niet als we een nieuwe rapportage uit het niets willen aanmaken, omdat je bij Layout--> rij groepen ,je geen kostenplaats kan selecteren.

Hiervoor hebben we een ticket uitgezet en kregen we te horen dat we hiervoor een wens kunnen uitzetten.

Hopelijk kan dit op korte termijn gerealiseerd worden.

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Peter van Heerbeek
CONTRIBUTOR *
door Peter van Heerbeek

Ik wil ook graag de kostenplaatsen gebruiken.  Ik hoop dat meer mensen dit willen steunen

wtentije
CHAMPION *
door wtentije

Ik/wij willen ook heel graag dat dit zsm mogelijk is zit eigenlijk sinds 2021 hierop te wachten !!

Sumeyye
CONTRIBUTOR **
door Sumeyye

Wij zitten hier ook sinds 2021 op te wachten.

Hopelijk krijgen we hiervoor meer steun!

John Bouwman
CHAMPION ***
door John Bouwman

Graag zelfs.

door Rene van Jole

Goedemorgen, 

Kostenplaatsen zijn al beschikbaar in generieke journaalpost-rapportages sinds v247. Het vinkje Journaalpost in Lay-out moet aanstaan. De klant kan dit zien in "Journaalposten" maar ook in "Gerealiseerde loonkosten en bezetting"

We hebben vooralsnog geen plannen om dit voor niet-journaalposten te gaan ondersteunen