Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Overzicht ingediende cases

door Asha
Status: Bestaat al

Ik zou graag vanuit "Mijn Support" een overzicht kunnen draaien van alle cases, waarbij ik een periode kan selecteren.  Hierbij moet inzichtelijk kunnen zijn wanneer de case aangemaakt is, waar de prioriteit op staat, wat de status is en bij wie, de datum van de laatste reactie en het aantal dagen dat de case open staat/heeft opengestaan.

 

Momenteel doen we dit handmatig in een excelbestand. Het lijkt mij dat dit relatief eenvoudig uit het systeem te halen moet zijn.

 

Het doel van het overzicht is het bewaken van onze cases. Deze staan regelmatig maanden of jaren open, zonder dat er een aanvulling/reactie op komt.

 

2 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Bestaat al

Beste Asha,

 

Het is al mogelijk om in het ticketsysteem een export naar excel te maken om de cases te exporteren.

Verder is het vervelend te horen dat jullie bij sommige cases zo lang moeten wachten op een antwoord. Ook hier zijn inmiddels verbeterslagen in gemaakt en zullen we blijven werken aan verbeteringen. 

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Hallo Laura,

 

Fijn dat dit al bestaat! Kan jij mij uitleggen hoe ik het overzicht kan exporteren. Wellicht kijk ik er overheen, maar ik zie geen knopje o.i.d. om te exporteren.

 

Alvast bedankt voor je hulp.

 

Asha