Mijn Communities
Help
vos
VISMA
VISMA

UPA realiseren met ASR

door vos
Status: Ingepland

Ik krijg verzoeken van meerdere klanten om met ASR een UPA te realiseren. Kan dit verzoek worden opgepakt. En zijn er meerdere klanten die dit graag ingevuld zien?

7 Opmerkingen
Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

niet alleen de UPA maar ook gegevens voor bijvoorbeeld wia verzekering, 

Ton Hobo
CONTRIBUTOR *
door Ton Hobo

Ook bij Total Corbion hebben wij de behoefte een UPA in te richten met ASR.

mvg

Ton Hobo

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Geldt ook voor ons...

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw wens. 

Wij zijn dit verzoek aan het onderzoeken en zijn met name op zoek naar de Business case, kunnen jullie mij informatie geven wat het jullie oplevert als we dit gaan realiseren ? 

 

andere vraag bij onze informatie ( graag even replayen als het anders is ) moeten jullie kosten betalen aan ASR voor het gebruik maken van de UPA : 

  • A.s.r. maakt in dit traject gebruik van twee uitbestedingspartijen t.w. CGI en eBenefits. Zij vragen hiervoor kosten. Dat is eenmalig ca € 645,-- en € 1,29 per werknemer per jaar. Wellicht goed om de werkgever hierop te wijzen of te verwijzen naar hun accountmanager bij a.s.r.

Klopt dit, en is dit jullie bekend ?

En 

Als dat bekend is en wij gaan de koppeling realiseren gaan jullie dit dan gezien deze kosten dan ook afnemen zodat we het niet realiseren en het niet gebruikt gaat worden ? 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit request is op de backlog opgenomen onder nummer 4871

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Ingepland

@vos Technisch hebben we deze UPA koppeling met pensioenverzekeraars op een generieke wijze gerealiseerd, echter meerdere pensioenverzekeraars hebben aangegeven hun tijd momenteel nodig te hebben voor de implementatie van de nieuwe Pensioenwet. Als zij aangeven in de gelegenheid te zijn om de koppeling te testen, dan kunnen wij deze wens weer verder uitvoeren en de koppeling met ASR defintief opleveren.