Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Volgorde weergave looncodes op strook

door Salden
Status: Realisatie waarschijnlijk

Graag optie inbouwen om zelf volgorde weergave looncodes op strook te bepalen. De weergave is nu te rommelig.

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Nick Terhorst

@Salden zou je een plaatje met een voorbeeld van een rommelige strook kunnen bijvoegen (zonder persoonlijjke gegevens graag vanwege de AVG)

Salden
CHAMPION **
door Salden

Volgorde loonstrook.JPG

Salden
CHAMPION **
door Salden

Ik mis de mogelijkheid op zaken te clusteren. Als er bijvoorbeeld een cafetaria-uitruil van een component is dan zou ik de uitruil netjes direct onder de betreffende component willen vermelden (zie bijv. vakantietoeslag).

Hetzelfde geldt voor vaste vergoedingen zoals wasgeldvergoedingen die verspreid op de strook staan. Die zou ik liefst willen bundelen. 

door Nick Terhorst

De huidige volgorde wordt bepaald door de sorteringsgroep (bijvoorbeeld Bruto bedragen), en dan het nummer van de salariscomponent (en vervolgens door contractnummer, transactiestart/einddatum en transactieid).

 

 

door Nick Terhorst

@Rene van Jole VIGT-5086

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk