Mijn Communities
Help
ETeppema
CONTRIBUTOR ***

Categorie Openbaar Vervoer toevoegen

door ETeppema (Bijgewerkt ‎16-11-2023 07:27 door Maarten VB VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Er zijn nu twee categorieën beschikbaar in de app declaraties. Dit zijn onkosten en kilometers. Wij zouden daar nog graag de categorie OV (Openbaar Vervoer) bij willen hebben. Nu staan de OV kosten onder onkosten wat wij niet logisch vinden. Onder onkosten verwachten wij meer de voorgeschoten kosten, intermediaire kosten, VOG, evt. parkeerkosten, representatiekosten etc.

 

Is het mogelijk een extra categorie toe te voegen? 

 

ETeppema_0-1699872447754.png

 

2 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Liever zou ik dit onderscheid helemaal niet hebben - maar zie je automatisch je laatst gebruikte declaraties bovenaan staan of kunnen wij als beheerder de volgorde bepalen en zoekt een werknemer door een deel van het woord in te typen. Meer in lijn met mijn Youforce. Het is nu een ongewenst extra tussen scherm. 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Ik voel inderdaad ook meer voor de oplossing die @Ellie van der Heide beschrijft. Een voorzichtig stapje is daar al in genomen, zie Sneller naar declareren onkosten of kilometers

Ik zet de status van dit idee naar "Realisatie onwaarschijnlijk" om aan te geven dat ik geen extra groep (naast kilometers en onkosten) zal introduceren.

Het idee van Ellie zal ik wel meenemen op het moment dat ik later dit jaar de prioriteiten voor verbeteringen in de declaratiemodule aan jullie zal voorleggen. (Ik wil een top 10 ideeen uitwerken en deze op de community publiceren zodat jullie kunnen helpen de juiste prioriteit toe te wijzen)