Mijn Communities
Help
PaulaPieper
CHAMPION *

Eigen pushnotificatie kunnen sturen

door PaulaPieper
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wij zouden het een mooie ontwikkeling vinden als je als organisatie eigen berichten kan pushen in de App. Dit kan bijvoorbeeld een notificatie als medewerkers de uitruil reiskosten kunnen aanvragen of als je medewerkers eraan wilt herinneren om de gegevens van de contactpersoon in nood in te vullen. En zo al iedere organisatie zo zijn eigen dingetjes hebben.

Momenteel worden dit soort berichten op intranet gedeeld, maar dat wordt lang niet altijd gelezen. Medewerkers zitten wel vaak in de app.

2 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

@PaulaPieper  ja... zeer zeker ook een wens bij ons! We zien daarin tal van mogelijkheden en tijdbesparing!

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Goedemorgen @PaulaPieper en @Ellie van der Heide ,

 

De Inbox in de Youforce App en Mijn Youforce beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Onze visie is dat je binnen enkele maanden in zowel de Youforce App als in MIjn Youforce exact dezelfde notificaties/taken ziet. Zelfs als je een taak, zoals goedkeuren Self Service workflow, niet kunt afronden in de app.

 

Omdat we zo nauw samen optrekken met Mijn Youforce is het goed om op de hoogte te zij van het volgende idee:

Welkomsttekst mogelijk maken binnen Mijn Youforce

 

Mijn collega @Lotte v Dijk   is vergevorderd met het onderzoek. De verwachting is dat zodra je als beheerder een notificatie kunt sturen naar 'alle gebruikers' deze zowel zichtbaar wordt in de Youforce App en Mijn Youforce. Waarbij je als beheerder ook kunt aanvinken of het een 'push-notificatie' moet zijn.

 

Daarom geef ik dit idee de status 'realisatie waarschijnlijk'. Zodra we 100% zeker weten dat we het inderdaad gaan realiseren en we zicht hebben op wanneer we het beschikbaar zal zijn wijzigen we dit idee naar de status 'ingepland'.