Mijn Communities
Help
Marianne Hiemstra
CONTRIBUTOR ***

Gewerkte dagen na indienen niet gelijk naar Gemal

door Marianne Hiemstra (Bijgewerkt ‎18-01-2024 13:08 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Dat wij de mutatie zelf kunnen verwijderen is al een verbetering, maar we moeten toch nog een actie doen om de gegevens uit Gemal te halen.

 

Ik zou graag zien dat de ingediende declaraties gewerkte dagen eerst in een soort tussenstation komen te staan.  Daar kan de salarisadministratie dan beslissen of ze de declaratie bij foutief indienen verwijderen (terug kunnen sturen). Als zij dan de salarisverwerking gaan draaien, dan kunnen zij alle mutaties  bulk goedkeuren en deze gaan dan pas naar Gemal.

3 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

We hebben er inderdaad voor gekozen om na indienen direct af te leveren bij Payroll Gemal en ook geen plannen om dit te wijzigen.

Misschien heb je tips om te voorkomen dat er "foutief ingediend" wordt.
Eerder heeft een andere klant bijvoorbeeld aangegeven dat het zeer wenselijk is om de feestdagen te presenteren zodat daar niet ten onrechte op wordt geboekt...

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Bastiaan Friederichs, hoe heeft de klant de feestdagen gepresenteerd? Kan dit ergens ingesteld worden? Dat zou voor ons ook handig zijn.

door Bastiaan Friederichs

@Lieke Sterk Huis sorry, met wenselijk bedoelde ik een nog niet gerealiseerd idee: Feestdagen een aparte kleur geven