Mijn Communities
Help
Gerdine
CHAMPION **

Gewerkte dagen selectie dienstverbanden

door Gerdine (Bijgewerkt ‎12-09-2024 15:05 door Gerdine )
Status: Nieuw

Binnen de configuratie is het mogelijk om bepaalde onderdelen toe te wijzen aan groepen mensen via Selectie dienstverbanden. Graag zou ik ook het onderdeel gewerkte dagen willen kunnen vrijgeven aan een groep mensen. Wij hebben namelijk ook een vaste reiskostenvergoeding, voor mensen die standaard aanwezig zijn op kantoor in verband met aard van hun werkzaamheden. Voor hen willen wij de vaste reiskostenvergoeding aan laten staan en de module Gewerkte dagen in Youforce App onderdrukken.

 

Gewerkte dagen hoeft alleen zichtbaar te zijn voor degenen die varieren in reisbewegingen of er voor kiezen geen vaste reiskostenvergoeding te ontvangen, maar per gereisde dag. 

5 Opmerkingen
Maurice van de Pol
CHAMPION ***
door Maurice van de Pol

Wij hebben dat ingeregeld door in HR Core Online voor die mensen P13228 (Ind. reiskostenregeling) een waarde (bij ons "2") in te vullen.

Gerdine
CHAMPION **
door Gerdine

Bedankt voor je reactie Maurice. Zorgt dit er ook voor dat alleen de mensen met reisbewegingen het onderdeel Gewerkte dagen in de Youforce App zien? Ik zie niet namelijk niet terug in de configuratie en in de handleiding Gewerkte dagen of kijk ik hier overheen?

Maurice van de Pol
CHAMPION ***
door Maurice van de Pol

@Gerdine Graag gedaan. 

 

Ik heb het even gecheckt bij een collega die (in ons geval) niet met de fiets naar het werk komt en waar P13228 dus ook niet gevuld is. Zij ziet welleswaar wel de optie Gewerkte Dagen maar als ze erop klikt krijgt ze een melding dat vanwege de instellingen van de werkgever deze optie niet voor haar beschikbaar is.

 

Mijn eerdere antwoord was dus niet wat je zocht.

Gerdine
CHAMPION **
door Gerdine

Niet helemaal, maar als voorlopig alternatief zou P13228 voor ons wel werkbaar kunnen zijn, ik ga er mee aan de slag. Fijne werkdag!

Maurice van de Pol
CHAMPION ***
door Maurice van de Pol

Thnx! jij ook!