Mijn Communities
Help
Noor Anneveldt
CONTRIBUTOR ***

Meer tekens / typruimte bij afkeuren declaratie

door Noor Anneveldt (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:12 door Maarten VB VISMA )
Status: Gerealiseerd

Wij zouden graag meer dan 100 tekens willen kunnen gebruiken bij de reden bij het afkeuren van declaraties vanuit de app.
De P&O-er wil bijvoorbeeld meer toelichting kunnen geven bij de afkeuring (en op eventuele andere plaatsen in de app waar toelichting mogelijk is), of uit willen kunnen leggen waar een medewerker zijn declaratie kan indienen. Zie afbeelding als voorbeeld.

Voor zover bekend is dit niet iets wat een beheerder aan kan passen bij de configuratie van declaraties.

De wens is dus dat het aantal tekens vergroot wordt (250 tekens bijv. ipv 100)

en/of dat een beheerder dit zelf kan aanpassen.

 

NoorAnneveldt_1-1686574386318.png

 

 

 

6 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Eens, wij kunnen ook heel beperkt en staccato berichten invullen - dit is ook echt een wens die voor ons geldt. 

Mieke Janssen-Kempkens
CONTRIBUTOR **
door Mieke Janssen-Kempkens

Wij sluiten ons hierbij aan; als wij de afkeuring (uitgebreider) willen toelichten, moeten we nu weer de medewerker apart mailen.

 

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Ook bij ons bestaat deze wens want 100 tekens is wel erg weinig om uit te leggen wat ze niet goed doen . Gr. Marja

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: In onderzoek

Helder, gaan we implementeren. Wijziging lijkt beperkt qua omvang, hoop dat we het ergens tussendoor kunnen aanpassen. 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Gerealiseerd

hi @Noor Anneveldt en anderen, ik heb zojuist een berichtje gepubliceerd op onze community.

Omdat het een kleine wijziging was, hebben we deze tussendoor kunnen implementeren. Het aantal tekens is vergroot naar maar liefst 500 karakters, dus ik ga er vanuit dat dit ruim voldoende is om de werknemers te woord te staan.

bedankt voor het idee en de reacties!

Noor Anneveldt
CONTRIBUTOR ***
door Noor Anneveldt

Top, bedankt Bastiaan!