Mijn Communities
Help
ksijne
CONTRIBUTOR ***

Rapportage gewerkte dagen

door ksijne (Bijgewerkt ‎10-11-2023 15:19 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Alternatief aanwezig

Binnen onze organisatie zijn we gewend dat de managers ook de gewerkte dagen/thuiswerkvergoedingen accorderen (via de declaratiesheet).

Echter als we overgaan naar de app om te declareren dan kan er geen accordering meer plaats vinden omdat deze niet is ingebouwd.

Onze managers hebben wel behoefte aan overzicht wat iemand ingediend heeft. 

Daarom zouden we graag een rapportage willen hebben die maandelijks naar onze managers wordt gestuurd met de ingediende gewerkte dagen.

4 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

hi @ksijne, als onderdeel van het project voor de Werkgebonden Personenmobiliteit (of CO2 registratie), gaan we alle gegevens uit de declaratie-module ook opnemen in Youforce reporting.

We starten met KM- en Onkosten-declaraties, maar ook Gewerkte dagen hebben we gepland.

Voor nu, zou je de CSV-export kunnen gebruiken om alle gegevens van Gewerkte dagen te ontsluiten.
In de deze export zit ook de Organisatorische Eenheid:

BastiaanFriederichs_0-1699625018788.png

 

ksijne
CONTRIBUTOR ***
door ksijne

Hallo @Bastiaan Friederichs ,

 

de km en onkosten worden geaccordeerd.  Deze rapportage vind ik minder belangrijk. De gewerkte dagen en thuiswerkvergoedingen zijn uit zicht bij de managers. Als ik de CSV moet gebruiken dan moet ik maandelijks de lijsten rond gaan sturen. Dit is voor ons geen oplossing.

Gelukkig hebben we een half jaar uitstel. Voor nu zitten er nog te veel haken en ogen aan.

HeleenMogezomp
CHAMPION *
door HeleenMogezomp

@Bastiaan Friederichs Is het mogelijk om in de App in te bouwen dat ook de gewerkte dagen geaccordeerd kunnen worden door managers? Net zoals de declaraties. Het is dan aan de organisaties zelf of ze dit aan willen zetten.

 

door Bastiaan Friederichs

@ksijne zojuist heeft Christiaan een bericht geplaatst op de community van Youforce Reporting & Analytics: Declaraties en Gewerkte dagen beschikbaar! 

Je kunt dus nu ook een rapport maken en deze ter beschikking stellen