Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Salaris Simulator toevoegen aan app

door marjavanderkolk (Bijgewerkt ‎11-10-2023 12:04 door Remco te Ronde VISMA )
Status: Afgewezen

Kan de salaris simulator toegevoegd worden aan de app? Dat zou helemaal super zijn.

5 Opmerkingen
Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***
door Ingeborg Ebbers

Hallo Marja,

hebben jullie dit al werkend? Wij willen graag eerst als beheerder of als salarisadministrateur testen. Hoe hebben jullie dit aangepakt?

groet, Ingeborg

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Ingeborg Ebbers 

Ik heb de stappen doorlopen die in het betreffende artikel van Remco staan en daarna heb ik het zelf even getest. Meer dan dat is het niet, men kan er geen rechten aan ontlenen en het kan wel erg handig zijn. Vandaar mijn vraag of het ook in de app kan want hier werken nog maar slechts een paar mensen met Mijn Youforce, ik ben hiermee nog druk bezig om alles in te richten. Mocht je meer vragen heb dan kun je mailen hoor marjavanderkolk@kenterjeugdhulp.nl. Vanaf vanmiddag heb ik weekend, mijn werkdagen zijn ma tm donderdag. Groetjes Marja

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***
door Ingeborg Ebbers

@marjavanderkolk - dan ga ik het ook zo proberen. Dank voor het meedenken en alvast een fijn weekend. Groet, Ingeborg

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hoi @marjavanderkolk (en ook @Frans Bekkers@Michiel_Kootker en @CorinaD en @Ingeborg Ebbers die op dit idee hebben gestemd),

 

Het is soms lastig inderdaad om te bepalen waar een idee hoort. Marja heeft het zowel op het Youforce Portaal als Youforce app aangemaakt. Heel begrijpelijk. 

 

Om het eenduidig te houden verplaatsen we het idee vanuit het Youforce Portaal -> Youforce app. Vervolgens sluiten we deze af (om dubbeling te voorkomen) en willen we jullie vragen te stemmen op:

Salaris simulator toevoegen aan app 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen