Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Scherm bij goedkeuring declaratie niet tonen

door marjavanderkolk (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:15 door Maarten VB VISMA )
Status: Afgewezen

Kan het scherm dat verschijnt bij goedkeuring van een declaratie (dat niet verplicht gevuld moet worden) verwijderd worden?

Het is toch weer een extra handeling en voor goedkeuring is dit scherm mijn inziens overbodig.

Voor afkeuring is het wel een verplicht scherm want dan kun je laten weten waarom je het afkeurt.

Lijkt mij een goede optie om dit scherm bij goedkeuring er tussen uit te halen.

Gr. Marja

marjavanderkolk_0-1689229543350.png

 

4 Opmerkingen
RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@marjavanderkolk 

Beste Marja,

Ik ben nog niet geheel thuis in SelfService maar volgens mij kan je dat zelf in de betreffende workflow aanpassen door bij het onderdeel 'memo toevoegen' het keuzevakje uit te zetten.

RichardR_0-1689326766981.png

Met vriendelijke groet,

Richard

Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Dag @RichardR  dat klopt bij een declaratie in Self Service deze vraag betreft de App declaraties 😄. Een goed voorstel. Marja! 

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***
door Mathew Timmerman

Hoi @marjavanderkolk,

 

Helemaal eens met dit idee. Het is ook al eerder hier geplaatst:

 

Reden voor goedkeuren (niet verplicht) uitzetten -... - Visma Community

 

Ik weet niet of Visma | Raet de kudo's afzonderlijk berekent of bij elkaar optelt, maar wellicht is het een idee daar een duimpje omhoog te geven?

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Bedankt voor het idee, ik geef deze de status afgewezen zodat we verder kunnen in het idee dat Matthew al had gelinked: Reden voor goedkeuren (niet verplicht) uitzetten -... - Visma Community

Hoewel dat idee de status "Alternatief aanwezig" heeft, begrijp ik de vraag en neem ik die mee in een voorstel (op de community) later dit jaar om de juiste prioriteiten te bepalen voor verbeteringen in de declaratie-module