Mijn Communities
Help
Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

Signaal bij verwijderen ziekmelding

door Karin van den Burg
Status: Nieuw

Wij zouden graag een signaal krijgen als een ziekmelding in de app wordt verwijderd. Als een ziekmelding in Beaufort wordt verwijderd wordt dit bij de overige gekoppelde applicaties niet meer gezien als mutatie en blijft daar de ziekmelding actief. 

4 Opmerkingen
karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

@Karin, welke andere applicaties bedoel je?

Bijvoorbeeld in Self Service en Verzuim management gaat een verwijdering in Beaufort van een ziekmelding wel correct.

Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***
door Karin van den Burg

@karl Wegner, klopt dat de verwijdering naar deze applicaties wel goed gaan. Het gaat over apps die van niet van Raet zijn,  bijvoorbeeld ons roosterapp Ortec WS. Deze ziet een harde verwijdering niet als mutatie en zo zijn een meer applicaties die dit niet kunnen registreren als mutatie.  

door Jos Ruitenbeek (Bijgewerkt ‎02-08-2024 09:45 door Jos Ruitenbeek VISMA )

@Karin van den Burg Ik vraag jullie CSM na zijn vakantie contact met je op te nemen over dit topic. In de domain APIs geven wij actief door wanneer er een record in Beaufort wordt verwijderd. Op dit momenten voeren wij ook nog een optimalisatie hierop door waardoor het voor de ontvangende partijen nog makkelijker wordt om de juiste data te verwijderen aan hun kant.  Ortec heeft inmiddels ook een integratie op basis van onze WFM API gerealiseerd.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

@Karin, dan snap ik het. Verwijdermutaties kunnen inderdaad geen mutaties opleveren voor andere niet Visma Raet applicaties. Dat ligt dan ook vaak aan de andere applicaties hoe hun software mbt een koppeling is ingericht. Eigenlijk zou de leverancier van deze applicaties dit issue moeten oplossen.