Mijn Communities
Help
BasvandeVeen
CONTRIBUTOR ***

Uitbreiden export declaraties met afgelegde route

door BasvandeVeen (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:13 door Maarten VB VISMA )
Status: Niet ingepland

Voor controle doeleinden is het wenselijk om bij de kilometerdeclaraties de adressen en kilometers per deel van de kilometerdeclaratie in het excel exportbestand mee te exporteren. Op die manier hoeft men niet elke declaratie afzonderlijk te openen.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

hi @BasvandeVeen ik heb de status gewijzigd naar "Niet ingepland" omdat ik geen concrete plannen heb om die gegevens te ontsluiten.

Een eerste stap in het (beter) ontsluiten van declaraties zal via Youforce reporting zijn. Dus kort gezegd, de informatie die nu in de CSV-export zit, beschikbaar maken in Youforce reporting. 

We hebben daar (nog) niet in opgenomen om de detail-informatie van de route te ontsluiten. Met name omdat het best veel gegevens zijn en ik denk dat er - naast het voorbeeld wat jij geeft - weinig gebruik gemaakt zal worden van die gegevens.

Tip: de "Id" kolom in de CSV-export is de id van een declaratie.

BastiaanFriederichs_0-1688392466974.png

En die id komt terug in de URL van een declaratie, dus je zou het wel wat makkelijker kunnen maken om de betreffende declaratie te openen indien men een aanvullende controle nodig vindt...

BastiaanFriederichs_1-1688392535444.png

 

BasvandeVeen
CONTRIBUTOR ***
door BasvandeVeen

@Bastiaan Friederichs dank voor de terugkoppeling en uitleg!