Mijn Communities
Help
PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***

Uitbreiden van het aantal adressen in het geheugen

door PetravanGeenen (Bijgewerkt ‎16-11-2023 07:07 door Maarten VB VISMA )
Status: Bestaat al

Vanuit onze pilotgroep (ambulante medewerkers) komt de vraag of het mogelijk is om het aantal adressen in het geheugen uit te breiden.

5 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs

Wow @PetravanGeenen we hebben het aantal al eens verhoogd naar maar liefst 30 unieke locaties.

Wat hadden de medewerkers en jij in gedachten qua aantal?

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***
door PetravanGeenen

Hoi @Bastiaan Friederichs 30 klinkt inderdaad al als een heel redelijk aantal. Ik heb de vraag bij de betreffende medewerkers neergelegd en kom er zo snel mogelijk op terug.

 

Groeten Petra

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***
door PetravanGeenen

@Bastiaan Friederichs 30 unieke adressen vinden onze ambulante medewerkers ook voldoende. De aanvrager had 2 adressen in dezelfde straat en daar was iets mee misgegaan dus hij was in de veronderstelling dat er minder adressen in het geheugen bleven staan.

Komt er wel nog een andere wens naar voren maar ik denk zelf niet dat dat een mogelijkheid is: deze medewerkers reizen van het ene naar het andere adres maar gaan tussendoor ook wel eens terug naar een vorig adres. Kunnen zij (tussen de ritten door) ook de retourknop gebruiken en na het gebruiken van de retourknop dan weer verder gaan met adressen invullen? Kan ik dit als aparte wens inschieten of kan dat technisch überhaupt niet?

door Bastiaan Friederichs

@PetravanGeenen ook als het retour-vinkje aan staat, kun je nog locaties toevoegen.

BastiaanFriederichs_0-1700669266260.png


Als ik op "Toevoegen" klik, zie je dit

BastiaanFriederichs_1-1700669293165.png


Je kunt daarmee een locatie toevoegen, maar alleen voor de laatste locatie (in dit voorbeeld het adres van ons kantoor in Amersfoort)

 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bestaat al