Mijn Communities
Help
eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***

Youforce app - extra optie voor werkdagen registratie

door eric nieuwstraten HU (Bijgewerkt ‎07-12-2023 15:38 door Remco te Ronde VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

In de Youforce app missen we bij werkdagen een extra keuzemogelijkheid voor de registratie van het vervoer. Je hebt nu 3 opties (thuiswerk, km vergoeding of OV), maar we missen nog een optie voor fiets/lopen. 

We gaan nu maar werken met een voorkeursvervoersmiddel voor het label km vergoeding. Het vervelende daaraan is als iemand toch met ander vervoer komt dan het voorkeursvervoersmiddel, dan moeten ze in Self Service een declaratie indienen.

Dit is geen ideaal proces en een extra keuze optie in de app zou het enorm lean maken.

 

ericnieuwstratenHU_0-1699272142371.png

 

5 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

hi @eric nieuwstraten HU, ik begrijp het idee.

We zien een trend waarbij werkgevers vergoedingen differentieren op basis van het gebruikte vervoermiddel. Vaak een hogere vergoeding bij gebruik van "groene vervoermiddelen.

De kans is dus zeer groot dat we die mogelijkheid voor differentiatie gaan toevoegen aan de module Gewerkte dagen.

Misty
CONTRIBUTOR ***
door Misty

@Bastiaan Friederichs  kun je ook iets zeggen over een realisatie termijn? 

door Bastiaan Friederichs

@Misty Nee. Althans ik heb de verwachting dat mijn team nog tot en met de eerste helft van 2024 bezig is met Verlof.

door Bastiaan Friederichs

Een gelijk idee met 4 kudo's zojuist afgewezen om het overzicht te bewaren; https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Gewerkte-dagen-rubriek-uitbreiden-met-keuze-woon-...

apentury1
CONTRIBUTOR ***
door apentury1

hi @Bastiaan Friederichs , ik kreeg ook een soortgelijke vraag, om iets toe te voegen aan de opties, maar als ik de berichten zo volg is dit zelf niet mogelijk, en kunnen jullie dit eventueel pas het 2e half jaar dit jaar.

 

is het dan ook mogelijk, dat we zelf als beheerder de 'gewerkte dagen' functie kunnen aan passen?

 

(concreet = de vraag hier, dat mensen 'piket' kunnen aangeven - verder gebeurt er niets -  ipv 1 van de 2 functionaliteiten aangezien ze geen reiskosten mogen krijgen, en er kan gerapporteerd worden hoevaak dit is aangegeven).