Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Uitbreiden van de huidige set speciale tekens (HCB4-I-57)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Tegenwoordig komt het vaker voor dat medewerkers speciale tekens in hun voornaam of achternaam hebben. De huidige set speciale tekens is in voorkomende gevallen niet meer afdoende. Vandaar de wens de huidige set uit te breiden met de  Slavische karaktertekens.

Om problemen te voorkomen bij de export van gegevens wordt er nu praktisch gekozen door de naam van de medewerker aan te passen zodat het speciale teken niet meer voorkomt. Dit is voor betreffende medewerkers in sommige gevallen onwenselijk. Bij gebruik van Officelink in een werkgeversverklaring of een Certificaat via Learning Management komen de gegevens op de documenten niet overeen met de gegevens zoals ze staan vermeld op identiteitspapieren. Dit geldt ook voor de weergave op de salarisstrook.

Huidige set speciale tekens Beaufort.png

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Zou mooi zijn. Ik heb dit eerder al een keer als incident ingeschoten in september vorig jaar. Een medewerker salarisadministratie had het voor elkaar gekregen om een speciaal teken, niet uit de set van Raet, via knippen en plakken in self Service en Beaufort toe te voegen. Het resultaat was in ons geval een totale afkeur van een proefproduktie bij de invoercontrole. Gelukkig kwamen we hier bij een proefproduktie achter, maar een verkeerd leesteken geeft dus dat resultaat. Dat wil je natuurlijk niet. De dataset is achterhaald binnen Beaufort. Ik moest maar een wens indienen, maar ik zie dat deze wens al eerder is ingediend. Overigens met weinig likes. Elke klant van Raet moet toch tegen dit probleem aanlopen?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:
 
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Wij realiseren ons dat het weer even geleden is dat er een update op dit idee is geweest.
Omdat er in de tussentijd geen extra kudo's van andere klanten zijn toegevoegd, gaan we er van uit dat dit idee op dit moment niet (meer) relevant is.
Om die reden wordt dit idee afgewezen en gesloten.