Mijn Communities
Help
Carola de Vries1
CHAMPION *

ophogen/aanpassen/uitbreiden posities personeelsnummers

door Carola de Vries1
Status: Nieuw

Ik weet dat vorig jaar het verzoek is afgewezen (zie ook) Ophogen/aanpassen posities personeelsnummers (HCB4-I-139).  

We hebben begrepen dat er toch meerdere organisaties zijn die dit graag zien. Wij zijn van verschillende organisaties naar 1 gegaan en zoeken nu tussen de vrije ranges in Beaufort. Het gaat nu nog goed maar is super fout gevoelig.  We kijken nu elke maand of we nog binnen de vrije range zitten en zo nodig moeten we dit aanpassen. De kans dat we nummers dubbel gebruiken wordt steeds groter. Opschonen van Beaufort is al bekeken en is erg ingewikkeld (zo niet onmogelijk). 

2 Opmerkingen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Nieuw

Goedemorgen @Carola de Vries1, hartelijk dank voor dit idee.

We snappen jullie situatie maar het aanpassen van de lengte van het personeelsnummer heeft zoals eerder ook al aangegeven een grote impact op niet alleen Beaufort maar ook op de overige onderdelen van Youforce en zelfs daarbuiten (denk aan externe partijen die gevoed worden met de BINT export). Tevens zal dit ook gevolgen hebben voor bijvoorbeeld de lengte van het registratienummer (onderdeel O.I.R.).

Dit vereist dus een intensief analyse traject, het draagvlak bij dit idee (en het oude idee) is echter nog niet dermate groot om dit onderzoek (ten koste van andere ideeën en roadmaponderwerpen) te rechtvaardigen. 

We wachten het draagvlak van deze wens nog even af.

Carola de Vries1
CHAMPION *
door Carola de Vries1

Ik zie trouwens nu dat deze vraag al eerder voorbij is gekomen:

Ophogen/aanpassen posities personeelsnummers (HCB4-I-139) maar die is afgewezen.