Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Blanco werkgeversstrook niet afdrukken (PRG-I-65)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Graag ervoor zorgen dat er geen blanco werkgeverstroken vervaardigd worden als dit niet noodzakelijk is. Bijv bij werknemers die vorig jaar uit dienst zijn getreden maar die wel een jaar bewaard blijven. Zeker bij CAO-wijzigingen of andersoortige herrekeningen in bv werkgevercodes die vanaf 1-1 gelden.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit is al mogelijk om uit te voeren, zie onderstaande beschrijving uit de Payroll Gemalhandleiding. Idea wordt gesloten

2.3 Leeg werkgeverexemplaar salarisspecificatie onderdrukken bij uit dienst

Het werkgeverexemplaar van een lege salarisspecificatie wordt niet vervaardigd in de volgende situatie.

  • Als werkgevercode 31108 =1 (samenvoegen werknemerexemplaar salarisspecificatie en betalingen bij gekoppelde dienstverbanden) EN
  • als er in de actuele maand geen betaling plaatsvindt EN
  • als het dienstverband dit jaar niet meer in dienst is,

DAN wordt het werkgeversexemplaar onderdrukt.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In de reactie wordt alleen gereageerd op het voorbeeld van een medewerker uit dienst, maar er wordt gevraagd geen blanco exemplaren af te drukken indien dit niet noodzakelijk is. Het is niet mijn idee, maar als er geen werknemersstrook wordt gegenereerd, waarom is er dan noodzaak voor een werkgeversstrook? Zou het idee niet geformuleerd moeten worden dat een werkgeversstrook alleen wordt gegenereerd als er in de betreffende maand ook een werknemersstrook wordt aangemaakt?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit is een reactie op de melding van dhr/mevr P.de Vette:

Uw voorstel om de werkgeverstrook niet te vervaardigen als er geen werknemerstrook is, is niet mogelijk. Er kan door de aansturing van werkgevercode 31107 Niet afdrukken salarisspecificatie werknemer, geen salarisspecificatie werknemer komen, terwijl er wel een bruto netto bereking is geweest en de werkgeverspecificatie wel getoond moet worden. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik wil geen salarisstroken samenvoegen bij meerdere dvb's. Ieder dvb moet een eigen strook hebben.