Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Filteren op CAO in de Release Notes (PRG-I-184)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Voordat de Release Notes via de community te vinden waren, kon je deze filteren op CAO.

De klant zou graag willen dat dit weer mogelijk is omdat de Release Notes dan minder pagina's bevat, en leesbaarder wordt.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PRG-I-184
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Telefonische geplande afspraak van 23/3/21 ging niet door; de medewerker die de melding heeft aangemaakt is inmiddels niet meer werkzaam bij u en u gaf aan alleen nog behoefte te hebben aan een handleiding of filmpje met Cao filter uitleg. Deze staat idd op de community en vermeld ik hierna nogmaals. https://www.youtube.com/watch?v=w8oLsHxAy50

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
door Evert van Manen

Met ingang van 1/2/22 is de nieuwe community live en daarmee komt de oude te vervallen. In de nieuwe community heeft ook het cao filter een plaats gekregen dmv labels. Daarmee hopen we de vindbaarheid van gewenste berichten / releasenotes ect te hebben verbeterd.

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Via het wensen traject van Payroll Gemal kan dit probleem niet worden verholpen. Deze wens is van 2020 toen we verhuisd zijn naar de eerste community en waar nog enige mogelijkheden hiertoe beschikbaar was. Per 2022-02 zijn we nogmaals verhuisd naar een nieuwe community waarover recent veel is geschreven; we zoeken daarbij aansluiting bij eenduidige aanpak van communiceren over de modules heen.

 

Ook al snappen we de noodzaak tot filteren aangezien Gemal altijd veel tekst in de Releasenotes heeft, hebben we geen invloed hierop. Wanneer je geen mogelijkheid hebt tot aanpassing geeft ik dit bij voorkeur het liefst meteen aan. Daarom sluit ik voor nu deze wens zonder dit te kunnen honoreren.