Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Reiskosten woonwerk (PRG-I-87)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Ik heb een medewerker waarmee is afgesproken dat hij € 0,19 km moet ontvangen en dat hij daarnaast obv van zijn reisafstand 86,4 km betaald moet krijgen. CAO is max 30 km enkele reis. Ik wil wel obv code 2508 reisbewegingen de reiskosten betalen. Ik wil in principe niet 2508 als stam en daarnaast met 199 bedrag RK opgeven. Graag een nieuwe code maken waarbij op medewerker niveau de € 0,08 naar € 0,19 per km gebracht kan worden en een nieuwe code waarbij de max van 30 km blokkeert, zodat gemal uitgaat van wat bij code 372 aantal km staat zodat als 2508 vanuit het rooster binnenkomt de juiste reiskosten woon werk betaald worden.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Gemal heeft op dit moment geen aanpassingen gepland om hiervoor een uitbreiding te maken. Er zijn mogelijkheden om eventueel met andere codes de werknemer het juiste bedrag aan reiskosten te betalen. Deze idea wordt niet gehonoreerd.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wij hebben ook de reiskostenvergoeding nu ook ingeregeld op basis van reisbewegingen die binnen komen vanuit het rooster. voor de uitzonderingen is het voor ons ook wenselijk dat je op medewerker niveau een afwijkende vergoeding per km en of een afwijkende max reisafstand kan invoeren.