Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Groepsgewijs verwijderen autorisaties verbeteren (YOU-I-4)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Met de optie "Groepsgewijs gebruikers verwijderen" is het mogelijk om voor een organisatieonderdeel gebruikers waarvan het dienstverband X maanden geleden beendigd is te verwijderen. Hierbij is het verplicht een organisatieonderdeel op te geven. Gezien het grote aantal klanten dat bij ons in Raet Online aanwezig is, is dit voor ons niet handig. Onze wens is om dit ook mogelijk te maken voor 'Alle organisatieonderdelen'

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

volgens mij kan dit wel hoor. ik zou het wel prettig vinden als je ipv. aantal maanden een datum kunt opgeven, maw. alle gebruikers met uit dienst datum ouder dan .......... verwijderen

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wij zouden het ook prettig vinden als je ipv. aantal maanden een datum kunt opgeven, zodat je alle gebruikers met uit dienst datum ouder dan .......... kunt verwijderen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zou ook fijn zijn als ik van één afdeling alle medewerkers kan selecteren of deselecteren. Nu staat de hele afdeling geselecteerd en  moet ik van bijv. 30 medewerkers 29 vinkjes weghalen, omdat ik maar één medewerker wil verwijderen.  

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bedankt voor jouw feedback.
Groepsgewijs autoriseren is inderdaad iets wat we in de huidige portaal beschikbaar hebben. Op dit moment zijn we een nieuw portaal aan het ontwikkelen. Hierin zal het autoriseren op een andere manier worden opgepakt en zullen we dit niet verder oppakken. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Niet ingepland