Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

In autorisatiebeheer ook personeelsnummer vermelden

door Raymond_de_Rozario
Status: Gerealiseerd

Zie ook toegevoegde ideeën. Graag ook het personeelsnummer vermelden in autorisatiebeheer (eigenlijk overal waar gebruikersgegevens staan). Het personeelsnummer is dé unieke identifier. Dit voor het geval dat iemand dezelfde voornaam en achternaam heeft.

 

 

Bij gebruikers in Autorisatiebeheer voorletters to... - Visma Community

In autorisatiebeheer ook Roepnaam vermelden - Visma Community

4 Opmerkingen
Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***
door Annemarie van der Geest

@Raymond_de_Rozario Dank voor het aanmaken van dit idee!

Voor de volledigheid: mag ik dit idee op deze plek aanvullen met de wens om, naast het personeelsnummer, ook de voornaam te vermelden in autorisatiebeheer? [misschien is de link alleen niet voldoende....]

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Hallo @Annemarie van der Geest , natuurlijk mag dat. Maar wanneer we naar elkaar linken en aanvullen bereiken we (denk ik) een breder publiek 🙂

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Goed nieuws! 
Inmiddels hebben wij het personeelsnummer toegevoegd onder het tabblad gebruikers in autorisatiebeheer en in het rapport die kan downloaden. Ze zeggen ook wel 'kleine beetjes helpen' en wij hopen dat deze wijziging dat ook voor jullie doet! 

 

Bedankt voor het meedenken! 

 

Groeten Lotte

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Hoi @Lotte v Dijk ,

 

Ik heb kennelijk onder een gigantische rots liggen slapen (en heb niet meer gekeken op het tabblad gebruikers), maar n.a.v. een overleg wat ik vanochtend had zag ik pas dat het personeelsnummer is toegevoegd. Wat super dat dit is toegevoegd. 

Als er meer plekken zijn waar het van toegevoegde waarde is, kan het daar ook worden toegevoegd? Misschien de moeite waard om een poll hiervoor aan te maken?

 

Nogmaals bedankt!