Mijn Communities
Help
bobvannimwegen
CONTRIBUTOR **

Limiet aantal toe te kennen OE's aan een rol in Autorisatiebeheer

door bobvannimwegen
Status: Nieuw

In Autorisatiebeheer hebben wij een rol aangemaakt voor de actieve medewerkers waar wij alle actieve OE's toekennen. Ik loop er nu tegen aan dat het limiet van het aantal toe te kennen OE's is bereikt. Ik zou graag zien dat dit limiet verhoogd wordt of dat wij zelf de mogelijkheid hebben om hier een limiet voor in te stellen.

5 Opmerkingen
Ralph
CHAMPION ***
door Ralph

@bobvannimwegen hoeveel afdelingen is de limiet nu? Weet je dat? Vraag het omdat ik het momenteel gebruik om verzuim via de app door managers en teamleiders gefaseerd uit te rollen en deze scope per 1 juni flink wordt uitgebreid

door Bas Menken - Gemeente Leiden

@Ralph Ik weet niet de limiet, maar bij ons is de hoogste nu 244 toewijzingen en dat geeft geen problemen

bobvannimwegen
CONTRIBUTOR **
door bobvannimwegen

@Ralph wij hebben momenteel 205 actieve OE's en kunnen er 200 toewijzen aan een rol. Limiet is dus (in ieder geval bij ons) 200.

@Bas Menken - Gemeente Leiden ben ik toch benieuwd hoe dit bij jullie zit. Je hebt alle 244 OE's aan één zelfde rol toegekend?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Het kan zijn dat het in 1 keer toekennen gelimiteerd is? want die 244 bij ons is gedurende een aantal jaar toegekend. 

Het betreft bij ons het toekennen van 1 rol aan aan 1 persoon voor al onze actieve oe's (Salarisadministratie)

Er zijn in totaal 4 medewerkers met deze rechten

Ralph
CHAMPION ***
door Ralph

ik heb het opgelost door meerdere autorisaties aan te maken. Aan de ene kant niet ideaal, maar aan de andere kant wel overzichtelijk. Soms kon ik wel een deel van de OE-structuur aanvinken inclusief onderliggende niveau's en soms niet (dan waarschijnlijk te veel?)

Ralph_0-1748417614153.png

Als uiteindelijk onze gehele organisatie over is (verzuimmelden terug in de lijn) kan ik er wel 1 groep van maken