Mijn Communities
Help

Mogelijkheid om subcategorieën toe te voegen in Mijn Youforce

door Bart Kok - Gemeente Venlo
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij hebben veel workflows (processen) ingericht voor in-, door- en uitstroom. Nu we het hebben ingericht zien we dat onze lijst met processen daarom behoorlijk lang is onder een categorie.

 

Wij zouden het fijn vinden als we ook nog een subcategorie kunnen toevoegen onder een categorie in Mijn Youforce.

3 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Bart Kok - Gemeente Venlo, goed idee. Ik was in de veronderstelling dat als je kiest voor bijv. Declaraties dat je nog een categorie kan aanmaken zoals km en onkosten. Wij wilden dit namelijk gelijk trekken met hoe de App in elkaar zit.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo Bart, 

 

Bedankt voor jouw idee! 
Op dit moment zullen wij geen subcategorieën toevoegen binnen Mijn Youforce. Dit doen wij omdat de subcategorieën voor eindgebruikers niet erg gebruiksvriendelijk is. Zij moeten dan tweemaal doorklikken om tot het daadwerkelijke proces te komen. 

Het advies zou hiervoor zijn om voor In, door en uitstroom wellicht twee categorieën aan te maken. 

In de Best practice hebben wij de categorie: Contract mutaties. Hier kan je zowel de wijzigingen als het einde contract in kwijt. Tevens een categorie met instroom waarin je alle nieuwe medewerker processen kwijt kan.

 

Hopelijk helpt dit voor jullie gebruikers al een beter overzicht te krijgen. 

 

Groeten Lotte

 

 

door Bart Kok - Gemeente Venlo

@Lotte v Dijk 

 

Hoi Lotte,

 

Dank voor je reactie. Helder standpunt vanuit Raet en begrijpelijk vanuit jullie visie om gebruikers zo min mogelijk te laten klikken.

 

Wellicht zouden jullie kunnen overwegen om het toevoegen van subcategorieën voor organisaties optioneel te maken? Dan kunnen klanten zelf beslissen of men dit wel of niet toe wil passen. 

 

Groet,

Bart