Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Tijdstip vermelden bij aangemaakte meldingen via Serviceplein ==> Support (YOU-I-164)

door Raymond_de_Rozario
Status: Niet ingepland

Goedemorgen,

Wanneer ik een melding aanmaak binnen het Youforce portaal via Serviceplein ==> Support, dan zie ik op de dag zelf wel de verschillende tijdstippen waarop een toevoeging wordt gedaan (aanmaken, reactie, afgehandeld, gesloten) Wanneer een dag verstreken is, dan zie ik alleen de datum waarop de toevoeging is gedaan. Kunnen deze tijden a.u.b. zichtbaar blijven, ook op de dagen na de melding? Dergelijke informatie kan handig zijn bij het sturen op processen.

Met vriendelijke groet,

Raymond de Rozario

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-164
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Hoi @Raymond_de_Rozario,

 

Deze wens gaat over het systeem wat door het ServiceCenter wordt gebruikt om tickets af te handelen. Dus ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's.

 

Ik heb begrepen dat als je met je muis op het datumveld gaat staan je ook de tijd ziet. Zowel de datum en tijd worden dus bewaard en op die manier getoond.

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Hoi @Remco te Ronde 

 

Dat is zeker een handige work-aroud. Dank daarvoor. Het mooiste is wel wanneer deze gewoon altijd zichtbaar is. 

Raymond_de_Rozario_0-1673596596361.png

 

door Remco te Ronde

Hi @Raymond_de_Rozario,

 

Deze community gaat over verbeteringen in Youforce. De werking van de tool die het ServiceCenter gebruikt is natuurlijk niet echt onderdeel van Youforce. Daarom moet ik jouw idee voorleggen en kan ik alleen je idee doorgeven. 

 

Maar gelukkig hebben mijn collega's van het ServiceCenter vlot het volgende antwoord kunnen geven:

Dat is geen work-around, dat is de werkelijkheid. Als je op het veld gaat staan zie je al de datum en de tijd. Dat wordt ook opgeslagen en in berekeningen (SLA) op overzichten e.d wordt daar al rekening mee gehouden en is dus altijd beschikbaar. Kan niet altijd zichtbaar zijn, daar is door 4ME bewust voor gekozen ivm allerlei argumenten.

 

Samenvattend is het dus een combinatie van de mogelijkheden van de leverancier van 4me en de gekozen inrichting van het ServiceCenter.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Remco te Ronde Dank je wel voor het uitzoeken. Ik kon de melding nergens anders in kwijt, vandaar hier

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland

Info sent to Service Center.