Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Versimpeld gebruik van e-mailadres instellen door medewerker (YOU-I-6)

door Former Member
Status: Niet ingepland

Op dit moment moeten medewerkers, wanneer zij hun e-mailadres voor communicatie wensen te wijzigen, op veel plaatsen aanpassingen doen. Het zou klantvriendelijk zijn dit proces te versimpelen. Hieronder een voorbeeld van een willekeurige zorgmedewerker die via HSS mag declareren, en de salarisstrook per mail ontvangt - met andere woorden een medewerker met weinig modules in Youforce. 

1. De medewerker vraagt aan de administratie zijn privé-emailadres aan te passen/past deze zelf aan via een HSS workflow.

2. De medewerker moet zelf via de tegel Mijn Voorkeur in Self Service aan gaan geven dat de berichtgeving vanuit die module naar een ander e-mailadres moet.

3. Vervolgens dient de medewerker ook nog eens het e-mailadres voor zijn salarisspecificaties handmatig aan te passen.

8 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

M.a.w. integreer de verschillende modules van youforce en maak er echt een portal van, ipv een samenbundeling van totaal verschillende applicaties en interfaces.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Tijdens de klantendag is in de sessie Youforce Zorg en Overheid een demonstratie gegeven hoe het portaal er in de nabije toekomst uit zou moeten zien. De bedoeling is dat het veel meer één geheel moet uitstralen, met bijvoorbeeld alle signalen voor alle verschillende applicaties op één plek, waarbij op het klikken ervan meteen de actie gestart wordt. Testuitrol in 2017; compleet in 2018, max 2019. Voor wie hem gemist heeft, ik heb de presentatie eraan gehangen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bij deze de presentatie

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als een nieuwe medewerker middels Self Service wordt aangemaakt (inclusief prive mailadres) worden de gegevens via Beaufort aan het Youforce portaal aangeboden. Het zakelijk mailadres (Beaufort rubriek P01035) wordt doorgegeven aan het Youforce portaal; het privemailadres (P01034) niet. Het lijkt me een kleine aanpassing om dit ook mee te geven aan het portaal.

Zorg er dan tevens voor dat als een medewerker in het portaal zijn privemailadres wijzigt dat dit ook in Beaufort, Self-Service en de overige gerelateerde modules wijzigt.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik hoor Raet al een hele tijd praten en presenteren over fundamentele wijzigingen. Ik zie echter niets gebeuren. "Misschien wordt het ooit beter, maar voorlopig nog niet..."

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee. Helaas zien wij binnen afzienbare tijd geen plek op de roadmap voor dit idee. Daarom zal het idee niet ingepland worden.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Niet ingepland