Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Welkomstekst op mijn.youforce.com

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎07-12-2023 11:41 door Lotte v Dijk )
Status: In onderzoek

Goedemiddag,

 

Binnen de "oude" omgeving hebben wij de mogelijkheid om een welkomstekst op de hoofdpagina te plaatsen. 

Raymond_de_Rozario_0-1693490988551.png

 

Welke via onderstaande tegel kan worden beheerd

Raymond_de_Rozario_1-1693491012390.png

 

Nu heb ik geen optie kunnen vinden die dit binnen mijn.youforce.com ook kan. Kijk ik verkeerd? Wanneer deze niet aanwezig is, wil ik bij deze het idee indienen.

 

@RobertBijlholt ter info

5 Opmerkingen
door Bart Kok - Gemeente Venlo

@Raymond_de_Rozario dit idee hebben wij een tijd geleden ook geplaatst. Dit is in onderzoek bij Raet en hierover hebben wij ook contact gehad met @Lotte v Dijk. Zie: Welkomsttekst mogelijk maken binnen Mijn Youforce - Visma Community

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hi Raymond, 
Het klopt inderdaad wat Bart aangeeft. We zijn momenteel aan het onderzoeken hoe we verschillende onderdelen van het werlkomstbericht terug willen laten komen. Uit analyse blijkt dat jullie het welkomstbericht gebruiken voor vier verschillende doeleinden. Waarschijnlijk zal er morgen of maandag ook een survey worden uitgestuurd waarin we graag jullie feedback ontvangen. 
Verder wil ik inderdaad vragen om de kudos te geven op het idee dat Bart al heeft gepost zodat we het centraal en overzichtelijk houden: Welkomsttekst mogelijk maken binnen Mijn Youforce - Visma Community

Fijne avond! 
Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

Op dit moment staat er een vragenlijst uit bij onze pilotgroep rondom het welkomstbericht en de verschillende onderdelen waarvoor het gebruikt wordt in het (oude) portaal. 

Ik zou jullie ook graag willen uitnodigen om deze vragenlijst in te vullen. 

Alvast bedankt! 

marieke vlastuin
CONTRIBUTOR **
door marieke vlastuin

Ik zou dit ook graag aangepast zien!

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

Hallo allemaal, 

 

In de vorige survey is naar voren gekomen dat het sturen van mededelingne naar gebruikers het belangrijkste is. Hiervoor hebben wij een aanvullende vragenlijst inclusief test voor opgesteld. 

Ik zou jullie willen vragen om deze vragenlijst in te vullen. 


Alvast bedankt! 

Groeten Lotte