Mijn Communities
Help
brussaard-c
CHAMPION *

Alleen "Actieve" nevenactiviteiten tonen in "Mijn informatie" Self Service

door brussaard-c
Status: Afgewezen

In Self Service is het mogelijk om als beheerder diverse zaken in te richten in "Formulierdefinities > Medewerkerskaart beheren. 

 

Er kunnen tabbladen worden aangemaakt en regels. 

 

Momenteel kunnen Nevenactiviteiten worden getoond met zowel een actieve alsmede een inactieve status.

Naar mijns inziens zou het logischer zijn als alleen Nevenactiviteiten met een Actieve status en zonder einddatum worden getoond. Dit maakt voor de medewerker het beeld duidelijker.

3 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @brussaard-c ,

 

Kan jij mij vertellen wat je bedoelt met de Nevenactiviteiten en hoe je dit momenteel vastlegt?

brussaard-c
CHAMPION *
door brussaard-c

@Christiaan Sluis 

 

Nevenactiviteiten zouden door medewerkers via workflows kunnen worden ingediend en/of beëindigd, waarna deze naar B04 worden geëxporteerd. 
In de eigen persoonlijke medewerkerskaart kan een medewerker vervolgens zien welke activiteiten zijn vastgelegd en of de activiteiten wel of niet actief zijn, eventueel met een einddatum.

Duidelijk genoeg?

 

 

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @brussaard-c,

 

Wij ondersteunen nevenactiviteiten door middel van informatieve rubrieken (PI0043 t/m PI0058). Deze, of klanteigen rubrieken hiervoor, zijn inderdaad op te nemen op een medewerkerkaart onder een eigen tabblad. De rubrieken en hun waarden hebben geen einddatum. Er zijn wel datumrubrieken waarop je die einddatum vastlegt, maar technisch is dat niet verbonden aan de andere rubrieken van die nevenactiviteit. Derhalve kunnen we geen selectie maken tussen "actief" en "niet actief" en hebben we alleen de actuele waarde.