om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Via een zeer lang lopende melding waarvan in eerste instantie werd gezegd dat dit niet mogelijk is hebben we uiteindelijk een oplossing gevonden, waarvan ik denk dat deze is te automatiseren.
Situatie
Wij kregen de opmerking/klacht dat in de lijst met vervanging (selfservice, beheer, autorisatie, vervanging) veel mensen stonden die al jaren uit dienst waren of erger nog overleden. Aangezien er niet een directe link te leggen viel tussen het persoonsnummer van de roltoewijzing en het persoonsnummer van de persoon zelf, werd er iedere keer op basis van het "piepsysteem" een melding gemaakt.
Omdat Yourforce Reporting steeds meer wordt uitgebreid en ik denk dat er voor heel veel dingen wél een oplossing is. Zo ook hier. Let wel op: wij laten de Yyouforce inlognaam ook naar Beaufort wegschrijven.
Ik heb in mijn rapportage 2 visuals die ik exporteer (en 1 die het aantal aangeeft). Ik controleer op een inactieve persoonsstatus zodat ik weet dat er geen actief dienstverband is, de roltoewijzingsstatus moet actief zijn en ik kijk alleen naar de rollen IAM, MGR en LG (MGR zou al voldoende moeten zijn).
Dit zijn mijn visuals, filters en gebruikte velden
Dit is de instructie
Ik heb vorige week een opschoonactie laten houden. Het aantal zat eerst op 786, nu op 4. Deze moeten opnieuw worden ingelezen. Als we dit "handmatig" kunnen doen, dan moet dit toch ook geautomatiseerd kunnen worden? Wanneer dit dan klaar is, dan zou het nog mooier zijn dat deze personen niet meer in de lijst naar voren komen. Ze zijn nu nog te selecteren, maar wanneer je op een persoon klikt die uit dienst is, dan verschijnt een lege pagina.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.