Mijn Communities
Help
wmvanee
CONTRIBUTOR ***

Extra stuurgegeven uren doorgifte ouderschapsverlof CAO provincie

door wmvanee
Status: Nieuw

Kan er extra stuurgegevens komen voor doorgifte uren ouderschapsverlof CAO provincie, net als CAO gemeente in Beaufort?

Dan loopt dit ook geautomatiseerder.

 

vriendelijke groet, Willem van Ee

2 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @wmvanee ,

 

Klopt het dat je het hier hebt over het gebruik van stuurgegeven GBOSVRLF?

In dat geval is mijn korte advies om deze als zodanig in gebruik te nemen omdat de benaming ondergeschikt is aan de werking. Een aanpassing hiervan zou plaats moeten vinden in HR Core Beaufort. Of als de regeling niet gelijk werkt op dit vlak, is het handig om Payroll Gemal aan te haken.

 

Ik hoor het graag om te weten of je idee verplaatst moet worden naar de andere community of dat je eigenlijk hiermee al uit de voeten kan.

wmvanee
CONTRIBUTOR ***
door wmvanee

Hoi @Christiaan Sluis ,

 

Ja, daar heb ik het over. Deze GBOSVRLF werkt voor gemeenten om uren door te geven aan gemal na opname. Deze werkt ook samen met doorbetalingspercentage code P10613 en werkt vervolgens samen met een gemal verlofregeling om tot goede uitbetaling te komen. Dit werkt expliciet voor gemeenten en dus voor al onze gemeenten klanten en Onszelf hebben wij dit al in gebruik. Kan hiervoor ook een bestpractise voor Cao provincie komen? Dus stuurgegeven in Beaufort (doorgifte uren) waarmee provincies kunnen werken ism selfservice (aanvraag) en Gemal.