Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Format van getallen kunnen bepalen in docs (SLSR-I-368)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

In docs zouden wij graag hele getallen kunnen afronden. Dus '22 uur per week' ipv '22,00 uur per week'. Hetzelfde geldt voor bedragen '1.870 bruto per maand' in plaats van '1870,00 bruto per maand'.

Nu moeten we op het formulier een script maken om het getal om te zetten naar het gewenste formaat, maar handiger zou het zijn als je het veld in de doc een bepaalde format kunt meegeven (bv. bedragen met een valuata-teken er voor en altijd twee decimalen achter de komma).

4 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @Anonymous, 

 

Goed nieuws! Hopelijk had je het al eerder gelezen, maar in de  kennisbank van Youforce Doc's staat het volgende artikel:

Datum en numerieke notatie

 

Dat is volgens mij precies waar je naar op zoek bent.

 

(daarnaast kan je natuurlijk met java-scripts in Self Service ook enorm ver komen in de gewenste opmaak van getallen)

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

De opmerking die onderaan het door @Remco te Ronde  genoemde artikel staat lijkt me goed om hier even uit te lichten:

Jar1k_0-1656492148338.png

 

door Remco te Ronde

Inderdaad goede aanvulling @Jar1k . Het is natuurlijk zo dat in Self Service met java-scripts vrijwel alle opmaak al te realiseren is. Maar andere modules die ook Youforce Docs gebruiken (zoals b.v. Flex Benefits of VerzuimManagement) kennen die mogelijkheden minder. Met name voor die modules is deze nieuwe opmaak functionaliteit van Youforce Docs gewenst.

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

@Remco te Ronde  bedankt voor de aanvulling 🙂