Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Graag inzage in wachtrij documenten die (nog) niet in PD geplaatst kunnen worden (SLSR-I-255)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Het komt soms voor dat -in Self Service aangemaakte- documenten niet direct automatisch in het Personeelsdossier geplaatst kunnen worden. Op dit moment worden deze documenten in een wachtrij geplaatst en wordt een nieuwe poging gedaan om de documenten alsnog in het PD te plaatsen. Er is echter geen inzage in deze wachtrij, waardoor inzicht ontbreekt welke documenten nog niet in het PD geplaatst zijn. Dit is om meerdere redenen niet wenselijk.

3 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @Former Member ,

 

In het kader van Youforce Cleanup ideeën reageer ik nu pas op jullie idee van 2017. Maar gelukkig is er wel goed nieuws.

 

Ik kan niet precies achterhalen wanneer we dit hebben verbeterd. Maar we hebben dit beter zichtbaar gemaakt in bijvoorbeeld het + teken van het archief. En we hebben natuurlijk de tegel ''Uitvalverslag'' beschikbaar gemaakt voor de Beheerder van Self Service.

RemcoteRonde_0-1656589471717.png

 

door Rianne van der Linden

@Remco te Ronde  Ik zou nog wel graag willen weten wat de betekenis is van de meldingen die we op het uitvalsverslag zien. 
Soms zie ik geen "foutmelding" maar wordt de naam van een document genoemd. Wat houdt dat in? 
En ik zie ook staan: "Fout bij het ophalen van informatie om het Roldocs-proces voor de transactie te starten". Wat houdt dit in? 

Kortom: bestaat er een uitleg over wat je precies kunt lezen op dit uitvalsverslag?

door Remco te Ronde

Hoi @Rianne van der Linden ,

 

Heb even gezocht in de kennisbank van het ServiceCenter. Want ik ken (gelukkig of helaas) niet alle details van elke functionaliteit in Self Service. Maar wellicht ken je dat artikel al. Maar daar staat  ''HRSSBO4 Betekenis tegel Uitvalverslag''.

 

Maar mogelijk beantwoord dat niet al je vragen. Je kunt (als ik goed ben geïnformeerd) ook in een kennisbank artikel aangeven dat het onduidelijk is. Als je dat aanklikt gaat er een melding naar het ServiceCenter en dan zullen ze de tekst gaan verbeteren.