Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Icoontjes voor workflow op meerdere wijzes presenteren, filteren, zoeken mogelijk maken (SLSR-I-157)

door Former Member
Status: Afgewezen

Het zoeken en selecteren van het juiste icoontje is elke keer weer een crime. Ik moet de hele pagina scannen, omdat ik geen tekstuele weergave heb, geen lijst van icoontje + tekst. Windows biedt, al weer langere tijd, zoveel presentatiemogelijkheden; de standaard! De wijze van presenteren van de icoontjes op de huidige manier is tijdrovend, -slurpend, -vretend.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

In 2016 hadden we inderdaad 'ouderwetse' icoontjes. Inmiddels zijn ze nieuwere een een stuk mooier. Maar inderdaad het zoeken tussen deze icoontjes is sindsdien niet aangepast. Dus de verbetering die je hierboven aangeeft is niet gerealisseerd.

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.