Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Melding als men een verplichte bijlage niet bijvoegd (SLSR-I-457)

door Former Member
Status: Afgewezen

Als een bijlage verplicht is en deze niet bijgevoegd wordt, verschijnt er een pop-up melding. Nu is dit een standaard tekst, het zou fijn zijn als deze tekst aan te passen is door onszelf.

3 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste Former Member,

 

Inderdaad met de introductie van 'verplichte bijlagen' hebben wij vanuit Visma|Raet de tekst bepaald. Als er een suggestie is om de tekst voor alle gebruikers van Youforce aan te passen staan we daar altijd voor open. Maar we zijn niet voornemen om de waarschuwing/melding aanpasbaar te maken per Youforce omgeving of per workflow. Daarom krijgt dit idee de status 'afgewezen'.

Jo-lean
CONTRIBUTOR ***
door Jo-lean

Goedemiddag @Remco te Ronde,

Het is al een hele oude melding, maar speelt wat mij betreft nog steeds. In de melding wordt de medewerker met 'u' aangesproken. Niet één van mijn klanten spreekt hun medewerkers aan met 'u' dus deze melding valt uit de toon.

De huidige tekst is:

Jolean_0-1709301257803.png

Zou dit aangepast kunnen worden naar 'Voeg de verplichte bijlage toe door te klikken op "Selecteer een bestand" en selecteer dan de juiste bijlage.'?

Zo is de tekst geschikt voor alle aanspreekvormen. 

 

door Christiaan Sluis

Hoi @Jo-lean ,

 

Je hebt helemaal gelijk dat we zijn overgestapt op de informele aanspreekvormen. Dit hanteren wij bij nieuwe teksten en is makkelijk toe te passen in onze nieuwe ontwikkelingen. Voor Self Service proberen wij dit te doen op het moment dat wij een onderdeel aanpassen. Dit om te voorkomen dat wij de komende 3 maanden alleen maar bezig zijn met speuren en herschrijven. Je bent van harte welkom om dit specifieke verzoek in te dienen als nieuw idee (het bovenstaande idee was een zelf aan te passen tekst) om ons te helpen, al is de kans groot dat we het pas doorvoeren zodra wij de (verplichte) bijlagen evalueren.