Mijn Communities
Help
Cindy Proost
CONTRIBUTOR **

Mutatieformulieren automatisch in personeeldossier laten landen

door Cindy Proost (Bijgewerkt ‎27-06-2022 13:33 door Peter van Miltenburg VISMA )
Status: Afgewezen

Het is helaas niet mogelijk om het mutatieformulier automatisch in het Personeelsdossier te laten landen. Deze zouden dan handmatig moeten worden geüpload.

Ze staan wel in HR SelfService en zijn daar ook te benaderen maar dan moet je op twee verschillende locaties gaan zoeken bij controles van de accountant.

Handiger is alles in een dossier.

9 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: DOSS-I-91
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens! Heel onhandig dat de mutatieformulieren niet in het salarisdossier terecht komen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:702ff207a79948d98fda014d834bc412:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05], ik weet niet wat je er precies mee wilt, maar wij exporteren sommige mutatieformulieren wel naar PDOL. Mutatieform. wordt geconverteerd naar een PDF, wat vervolgens rechtstreeks naar PDOL gaat. Werkt al jaren... Maar misschien ben je op zoek naar een andere variant. Contact even met je HCM-consultant. 

Cindy Proost
CONTRIBUTOR **
door Cindy Proost

Hoi Wim, wij hebben dat uiteraard eerst bij onze consultant nagevraagd en die geeft onderstaande aan:

Cindy Proost
CONTRIBUTOR **
door Cindy Proost

Het is helaas niet mogelijk om het mutatieformulier automatisch in het Personeelsdossier te laten landen. Deze zouden dan handmatig moeten worden geüpload. Ze staan overigens ook gewoon in HR SelfService en zijn daar ook te benaderen.

Cindy Proost
CONTRIBUTOR **
door Cindy Proost

Met de informatie die jij deelt gaan wij het nog eens checken. Bedankt voor je reactie!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste Wim, samen met mijn collega Cindy zijn wij bezig geweest met onderstaande. Graag zou ik met u in contact komen om wat diepgaander over jullie proces (zoals boven beschreven) te sparren. Staat u daarvoor open? Ik ben zelf bereikbaar op email: lonneke.vanderveeken@groupepvcp.com en mobiel: 06-11347218. Dank voor uw reactie alvast!

Cindy Proost
CONTRIBUTOR **
door Cindy Proost
Status changed to: Status: Nieuw
 
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Cindy Proost ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. Je idee gaat over de Self Service variant gekoppeld aan HR Core Business. Dit is het systeem van Visma | YouServe. Sinds augustus 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe 2 losse bedrijven. Jouw idee hoort dus bij onze collega's van Visma|YouServe. Zij hebben een eigen community die je kunt vinden via: 

https://community.visma.com/t5/Visma-YouServe/ct-p/nl_ys_Visma_YouServe