Mijn Communities
Help
Joyce de Brouwer
CONTRIBUTOR **

Signalering frequent verzuim

door Joyce de Brouwer
Status: Afgewezen

Hoe kan ik een signalering per mail krijgen als een medewerker zich meer als 3 keer heeft ziek gemeld.

5 Opmerkingen
TrijntjeHHL
CONTRIBUTOR **
door TrijntjeHHL

Wij hebben dit in Verzuimmanagement 2.0 ingebouwd.

 

Joyce de Brouwer
CONTRIBUTOR **
door Joyce de Brouwer

Wij werken niet met Verzuimmanagement 2.0, maar hebben de verzuimmelding ingericht via een workflow, cq handmatig in HR core.

 

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Kan ook ingericht worden binnen Verzuim Management 1.0. Maak een actie aan in het Verzuimprotocol en activeer e-mail notificatie. Let wel op dat wel bij iedereen het werkmailadres in BO4 gevuld is en daarmee ook in Verzuim Management. Ontbreekt het werkmailadres, dan gaat de notificatie naar het privé mailadres, indien vastgelegd. Dat lijkt mij ongewenst.

Naast de mailnotificatie wordt er dus ook een actie aangemaakt op het bureaublad van bv de leidinggevende.

Joyce de Brouwer
CONTRIBUTOR **
door Joyce de Brouwer

Wij werken helemaal niet met deze Tool.

In het ticket wat ik heb aangemaakt is ook aangegeven dat het voor ons niet mogelijk is omdat signaleren af gaat op een datum en niet een aantal. 

 

De behandelaar van mijn ticket opperde om mijn vraag via een wens in te dienen.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Joyce de Brouwer,

 

 Voor het onderwerp verzuim werken wij hard aan vernieuwingen in de gebruiksvriendelijke oplossing die wij via app en desktop beschikbaar stellen. Dit vaak ook in samenwerking met Verzuim Management. Waar de oplossing in app zich richt op het snel en gemakkelijk ziek- en hersteldmelden, wordt in Verzuim Management de complexere kant benaderd (verzuimtaken, dossiers, wet verbetering poortwachter, etc). Ook in Youforce Reporting zijn diverse standaard rapportages voor Verzuim en kan je ook je eigen maken.

 

Met voor ieder vlak een eigen aspect van het verzuimdomein, zie ik niet het nut in van het aanbieden van deze functionaliteit. Als je zelf op een eigen rubriek een teller probeert bij te houden met dit doel, dan staat dat je natuurlijk vrij. Maar "3 keer" zonder enige tijdspanne voegt in mijn ogen ook weinig waarde toe.