Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Tekstblok/Infoblok op "readonly" zichtbaar in print van mutatie (SLSR-I-52)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Bij het printen van een mutatie via de PDF-knop is een toelichting (via rubriek A00001 infoblok / tekstblok) niet zichtbaar als de rechten op 'readonly' staan. Zetten we de rechten op 'input' dan is het ineens wel zichtbaar. We zouden verwachten dat als er 'readonly' staat, dat het dan ook te lezen is via de PDF-knop (het zijn tenslotte leesrechten). Zie ook bijlagen. Graag ook zichtbaar op PDF als rechten readonly zijn.

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dit vinden wij ook zeer vervelend. Ik laat nu noodgedwongen die tekstblok velden op input staan bij professional.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het infoblok kun je niet op 'input' zetten, maar alleen op 'readonly'. Wij hebben dit probleem voor een groot aantal gevallen kunnen oplossen, door een extra veld toe te voegen met een verwijzing naar het tekstblokveld/infoveld.

Maar dit is natuurlijk een ongewenste workaround.

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

SLSR-I-4 is mijn wens: informatievelden ook zichtbaar als het formulier in de workflowstap 'niet wijzigbaar' is (en dus ook in het archief). Als dit dezelfde technische aanpassing is, kan dit worden samengevoegd. Maar zijn dit verschillende aanpassingen, dan mijn wens als zelfstandige wens laten staan.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens. Zeer vervelend.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens!

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen
Beste Anonymous,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Het heeft lang geduurd sinds wij reageren op dit idee uit 2016. Gelukkig is er inmiddels veel veranderd. Waaronder het printen van mutaties. Dit zou tegenwoordig vele malen minder voorkomen dan in 2016. Daarnaast zijn we wel voornemens om de Weergave Infoblok aan te passen. Maar specifieke verbeteringen in de uitgeprinte output hebben we niet gepland. Daarom hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.