Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Vervangingsbeheer voor eigen rollen (anders dan de MGR) (SLSR-I-145)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Wij maken gebruik van andere rollen in HR Core, namelijk : Coördinator (= rol 'COO'). De coördinator heeft de taak om verlof en declaraties goed te keuren, net als een 'gewone' teamleider'(= MGR).

We kunnen een COO echter geen rol 'MGR' geven, omdat een COO anders gemandateerd is dan de teamleider.

Na implementatie komen we erachter dat de COO geen vervangingsmechanisme kent, wat ervoor zorgt dat we hierover aparte werkafspraken moeten maken met de Coördinatoren (zij moeten mij een email sturen, zodat ik het handmatig kan aanpassen). Dit werkt niet efficiënt en is omslachtig.

2 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Alleen de MGR en de MW kunnen vanuit hun rol in HR Core vervanging inregelen. Zojuist heb ik een Idea ingeschoten, omdat de hogere manager dit niet kan vanuit zijn HR-rol.

Je kunt de COO-rol koppelen aan een afdelingsgroep. Daarna is het inregelen van vervanging wel mogelijk.

Dit is natuurlijk een workaround, want je wilt dat dit geregeld wordt door user-management, maar helaas ... In ieder geval werkt dit wel soepeler dan het binnen HR Core aan te passen.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Niet ingepland

Ik realiseer mij dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce)

 

Wij hebben vanuit veel klanten dezelfde wens gekregen. Ook zien wij meerdere ideeën over dit onderwerp. We willen dit wel gaan aanpakken, maar hierbij moet er ook samenwerking komen met andere modules. Daarnaast zijn er ook plannen voor de aanpassing van de rollen en de gebruikersprofielen. We moeten dit eerst afwachten en zien wat deze veranderingen mee brengen voordat we hier verder op in kunnen spelen. Ik zet deze melding voor nu op Niet ingepland.

 

Deze status betekend dat we dit wel een goed idee vinden en aan gaan zullen werken. Alleen staat deze momenteel nog niet op de planning. Omdat we ook moeten wachten op de ontwikkeling bij andere producten kan dit nog wel even duren.