Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Workflow (incl.templates) rechtstreeks naar dossier vanuit actieve signalering

door Lieke Sterk Huis (Bijgewerkt ‎03-03-2023 12:33 door Remco te Ronde VISMA )
Status: Alternatief aanwezig

Graag zouden wij de optie in Self Service met een workflow willen inrichten dat je start met Actieve signalering en ook direct de workflow beëindigt om een template (algemene brief op naam) in het personeelsdossier op te nemen. Hoe ver is Visma Raet hiermee?

Op dit moment hebben we een signaal ingericht en moet 1 medewerker 800 klikken om deze brief in ieders personeelsdossier te archiveren.

5 Opmerkingen
Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen

Wij hebben een workflow ingericht die een certificaat automatisch toevoegd aan het PD en waarbij de medewerker hier via een mail over wordt bericht.
Workflow.png

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Dat is vreemd;  ik heb de Service Desk aan de lijn gehad en zij gaven aan dat het niet vanuit actieve signalering kon. 

@Jan_Laurijsen Mag ik vragen welke mergevelden jij in het certificaat hebt opgenomen? Heb je hiervoor een formulier gebouwd/ontwikkeld? 

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen

@Lieke Sterk Huis In Principe kun je alle velden die op een formulier zijn geplaatst als Megeveld gebruiken. Een kanttekening voor het formulier is wel dat je geen java-scripting kunt gebruiken (berekende velden) omdat de workflow automatisch wordt afgerond en Java scripting enkel werkt als het formulier wordt geopend (Pre en post bewerkingen)Mergevelden.png

MarcoV
VISMA
door MarcoV

Beste @Lieke Sterk Huis  en @Jan_Laurijsen , 

 

Mocht je nu geïnteresseerd zijn om dit proces geautomatiseerd te willen doen en tevens gebruik te willen maken van Javascripting zou je ook kunnen denken aan Robotics as a Service. Met Robotics kunnen we er ook voor zorgen dat je de 800 mutaties niet handmatig verder moet klikken. Robotics as a Service is een dienst die we leveren aan Raet en YouServe klanten. Kijk maar eens op de communitysite van Robotics: 

https://community.visma.com/t5/Visma-Robotics-NL/ct-p/nl_ra_Robotics

of op onze website: https://www.youserve.nl/robotics/

 

Neem gerust even contact met me op als je meer wilt weten over de mogelijkheden van het automatiseren met behulp van Robotics Proces Automation (RPA).

 

Met vriendelijke groet,
 

Marco Vermaat

Business Consultant Robotics
Mobile 0031 6 525 40 121

 

 

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Lieke Sterk Huis 

 

Bedankt voor uw idee. Ik zie dat er al andere mensen op deze melding hebben gereageerd. Zoals aangegeven is dit inderdaad wel mogelijk zolang de rubrieken op het formulier geen gebruik maken van een JavaScript. Mocht dit voor uw document wel nodig zijn dan wil ik u adviseren om te zien wat robotics eventueel voor u kan betekenen zoals mijn collega Marco Vermaat aangeeft.