om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Het komt bij ons regelmatig voor dat er een verkeerde tegel wordt gebruikt en dat de aangemaakte mutatie vervolgens verwijderd moet worden en er een nieuwe mutatie aangemaakt moet worden met een andere workflow. Het komt voor dat er meerdere personen iets moeten doen met deze foutieve mutatie (bijv. LG, of iemand van PSA) voordat deze terugkomt bij de medewerker die de mutatie vervolgens moet verwijderen. Zonde van de tijd vind ik zelf.
Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om informatie te tonen van een tegel VOORDAT deze wordt opgestart. Ik dacht deze gevonden te hebben door het veld toelichting te gebruiken van een workflow maar deze is alleen bedoeld voor de beheerder. Bestaat er functionaliteit waarmee de medewerker geïnformeerd kan worden wat de bedoeling is van de workflow tegel. Indien niet: is het dan een idee om deze functionaliteit te maken. Het scheelt organisatie veel werk als meteen de juiste tegel gebruikt kan worden door medewerkers.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.