Mijn Communities
Help
Lonneke van der Aar
CHAMPION **

mutaties in archief zichtbaar voor MGR

door Lonneke van der Aar
Status: Bestaat al

Het zou, denk ik, handig zijn als managers in het archief de mutaties kunnen zien die betrekking hebben op de medewerkers van hun afdelingen. Ook als zij (de manager) die niet heeft ingediend, maar bijvoorbeeld is ingediend door een vorige manager.

Dit om dubbele mutaties te voorkomen.

3 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Beste @Lonneke van der Aar,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. En het goede nieuws is de door jou gevraagde functionaliteit al bestaat.

 

Je kunt in Self Service / Beheer / Autorisatie / Activiteitenprofiel in de het profiel van de manager per workflow de activiteit ''*Raadplegen'' toevoegen. Zo kan de manager alle workflows zien via Archief, bijvoorbeeld:

  • Een aanvraag ouderschapsverlof die de medewerker al wel heeft aangemaakt, maar nog niet heeft ingediend
  • Een contractwijziging die de voorganger van de manager gemaakt heeft
Lonneke van der Aar
CHAMPION **
door Lonneke van der Aar

Beste @Remco te Ronde ,

 

Dankjewel voor je antwoord.

Ik wist wel van het bestaan van de activiteit *Raadplegen af en zie nu inderdaad dat dit niet bij elke mutatie "aan" staat.

Ik ga het nu goed inrichten 🙂

door Remco te Ronde

Goedemiddag @Lonneke van der Aar ,

 

Heel fijn dat de toelichting heeft geholpen om jullie inrichting goed te te zetten!